Lite mer än ett år sen...

Idag är det ett år och fem dagar sedan... Känns som en lång tid, samtidigt som det faktiskt inte är så länge sedan. För ett år, en månad och tre dagar sedan visste jag inte ens att du fanns.Under tiden som gått sedan dess har du gått från att inte bara existera, utan till att bli huvudpersonen i mitt liv näst mig själv, för att sedan bli ett mine som ömsom värmer, ömsom skaver.

Saknaden förvirrar mig, beslutsgrunden vacklar. Jag hoppas för mitt liv att beslutet var rätt, men det gör ändå ont ibland. Jag hoppas att du mår bra, att alla nya projekt är framgångsrika. Att du är framgångsrik. Att du är lycklig...

Solnedgång på min födelsedag, och många minnen som snurrar...

Kommentarer
Postat av: Marielle

saknar dig syster! vi måste ba ta det chill o VA nån dag!

2009-11-10 @ 21:01:39
URL: http://marresweet.blogg.se/
Postat av: Han..

Det är drygt ett år sen ja.. Allt går bra, riktigt bra faktiskt. Och framgångsrik kommer jag bli! Lycklig blir jag väl, men det är svårt utan dig..

2009-11-12 @ 16:50:16
Postat av: Janya

Jag vet att du blir det. Och det gläder mig. Och lycklig blir du, blir vi - tillsammans eller på var sitt håll. Men du finns i mina tankar.

2009-11-13 @ 18:03:56
Postat av: Barre

Vem är det du syftar på? =)

2009-11-14 @ 16:12:33
URL: http://forkmaster.blogg.se/
Postat av: Han..

te amo..

2009-11-15 @ 18:28:08
Postat av: Janya

Y saberlo me llena con felicidad al mismo tiempo que me hace aún más triste... Te quiero mucho.

2009-11-19 @ 01:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0