Ingen Ser En - men jag finns.

Tolv föreställningar av Ingen Ser En - men jag finns.
 
Tolv gånger har min ensemble presterat fantastiska scener och berättat viktiga historier.
 
Tolv gånger har vi fått chansen att beröra en publik, och väcka frågor kring flyktingskap.
 
Stort TACK till er alla som gjort projektet möjligt, alla samarbetspartners och framför allt, min fantastiska ensemble och Cammy! Att våga stå upp för sanningen och inte låta huvudet förvridas av propaganda är så viktigt.Våga se människorna omkring dig, och kom ihåg att varje person är ett eget livsöde med en historia att berätta...
 
Imorgon är det val. Jag hoppas att du som jag gör din röst hörd för de människor som inte själva kan berätta sin historia.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0