Imse vimse spindel...

klättrar upp för tråden, den tunna tunna tråden.
Och jag saknar sommaren, så oerhört mycket. Visst är det underbart med snö och inte slask, och man ska ju inte klaga (finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder)...
Men sommaren som var var så underbar, och när jag är ute och går med jobbets hund och lyssnar på musik så översköljs jag utav sommarminnen fastän snön når min nästan upp till knäna. Tänk om man kunde hoppa i tiden som man ville, då skulle jag hoppa tillbaka till en ljuvlig sommardag ute på landet. Det skulle jag göra.

Kommentarer
Postat av: marielle

ohoho!! bara dåliga kläder - gillart!! verkar inte som folk förstår det. klart man saknar sommaren men jag ids inte klaga när det finns länder som haiti tex som har det en aaaning jobbigare än vårt lilla snökaos. Hoppas dramakursen gick bra. puss!

2010-02-03 @ 23:02:17
URL: http://admiratio.blogg.se/
Postat av: ...

en helg att minnas...

2010-02-15 @ 22:09:38
Postat av: janya

Ja, verkligen. Det var paradiset.

2010-02-22 @ 17:20:02
Postat av: ...

det går inte att sluta tänka på dig.. varje tanke gör ont men ändå så bitterljuv.. jag vet att det är så långt ifrån men ändå är du så nära... te amo.. siempre..

2010-03-21 @ 23:12:44
Postat av: janya

Du kommer alltid att vara nära. När insikten drabbar mig gör det ont överallt. Fortfarande. Ingen är som du...

2010-04-22 @ 23:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0