På andra sidan jorden

Åh, vad jag saknar dig just nu. Läste en scen och minnena sköljer över mig. Palmträd, blågrönt hav och snorklar. Solbränd hud, hängmattor och en bra roman. Middag på en strand med ett gotländskt par. Jag saknar dig just nu, och minnena sköljer över mig. 

Hoppas att du har det bra. Hoppas att du inte glömmer. Jag kommer aldrig, aldrig att glömma den vintern, den våren. Den sommaren. Kan inte fatta att det redan gått mer än två år sen vi träffades första gången. Om inte, om inte, om inte...

Kommentarer
Postat av: ...

Det där måste ha varit den underbaraste resan i mitt liv.. Har precis tittar på bilderna och ooh ja, jag minns.. De kritvita stränderna, den fantastiska massagen på staranden, de otroliga upplevelserna med fint sälskap och ett födelsedags firande i paradiset.. Glöm inte shoppingen! Och ja den vintern, våren, sommaren minns jag med ömhet i tanken. Det var en otrolig tid..

Jag kan bara föreställa mig hur underbart du har det där borta och jag unnar dig det verkilen. Men när du kommer hem vill jag att vi ses. Det har gått så lång tid nu och jag känner att vi behöver prata lite "catch up" så att säga..

För att jag saknar dig me...

2010-11-24 @ 21:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0