Från mig till dig

Som musik i ditt sinne....
Igår var du här utanför, i bilen. Och jag fick veta att hon - vem det än är - var med. Jag vill så gärna vara helt glad för din skull. Jag är glad för din skull. Men meddelandet kom på ett sätt, så plötsligt, att det inte fanns möjlighet att gardera sig.

Jag vill att du ska vara lycklig. Jag vill vara lycklig. Men att du inte alls är en del av mitt liv nu... uppenbarligen är du det, eftersom jag reagerade såhär. Jag vet att det är själviskt, men jag misstänker att du har slutat läsa dessa rader nu och i så fall så spelar det ju ingen roll vad jag skriver.
Det vi betytt för varandra - kommer det alltid betyda någonting? Önskar att jag hela vägen varit hundra procent övertygad i varje beslut. Men jag hoppas verkligen att jag fattat rätt. I annat fall har någon annan mycket, mycket gott att vinna på min dårskap.

Du är värd det bästa. Må Gud välsigna dig, för varje steg du tar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0